Filippas födelsedag

Jaa nu e hon altså 18 (eller 80) Nu ska hon ta steget ut i den stooora världen... Eller inte..... Vi satt vid mageungen, stavas det så? aja, Vi satt där med Ernad, Camilla, Tristan och Maria. Det va kul. mamma tyckte det var lite chockerande att jag skulle med, men jag har tagit på mig rollen att vara den nya Bettina. Ett tufft jobb men det måste gjörs. Det inehåler arbetsuppgifter som att vara bossig, irriterande och skratta högt,  det är bra om jag kan klämma in en prutt här och var. Men tillbaka till sjön, eftersom jag har nån kånstig image att jag är lilla söta Petronella som inte gjör någonting kan jag chocka människor genom att fråga om en cigg. Enkelt men roligt när dom inte riktigt e säkra om jag menar allvar eller inte. Mohahaha. Dom trodde också på när jag och filippa sa att jag har en fickkniv moahah ijen. Bara för man är scout går man inte omkring med kniv hela tiden! Bilder kommer senare, Bettina gjör dig redo du kommer att bli chockad. Nu har jag skrivit det mins tre gånger Chockad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0