Hejsan

Okej nu ska jag skriva en blogg... Ingen kommer nog att läsa den här men det e kul att skriva endå. Jag är menveten att jag stavar en massa fel men jag har dyslexi. Det är bra att ha det jag fick en gratis dator. Fast jag trodde att jag var dum i huvudet den meste delen av mitt liv. Så alla människor som vill ha dyslexi för att få en gratis dator NI KAN DRA ÅT HELVETTET!!!!  Så jag ska åka till dublin imorgon till Bettina... Det ska bli kul första gången jag åker utomlands, som räknas. Jag är nervös och sov inte så mycket inatt.
Det är Filippas födelesedag idag hon fyller 18. Hon har nog lite panik för det mohahaha!

image4


Kommentarer
Postat av: Bettina

Yooo esseeeee!

2007-08-08 @ 16:44:07
URL: http://stbettina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0