Irland

Så jag var i Irland med min mamma och besökte min syrra Bettina. Så vad tyckte jag om Irland; Stressigt , arg, grönt, vackert, gott. Jag hade önskat att jag hade fått mer tid för att vara i det gröna men men. Jag åkte flygplan för första gången!!! Jag satt i flygplanet och gapa. Så alla bortskämda ungar som sa att det inte var nått speciellt när jag var löiten fuck you!! Jag var med bettina på en liten hemma fest där med bara svenskar. Hon råka ta sönder en vodka flaska så jag fick låtsas vara full, hon blev helt chockad att jag gjorde det. Eftersom alla andra var fulla utom jag gick dom på det, grädden på moset ramla jag med flit. Det var kul. Nån dag senare gick vi ner till affären Bettina och jag, vi träffa på två av henne irlenska kommpisar. Det gick jätte bra att prata med dom! NOT.. Jag fick panik okej!... Em var hårmodell för en tjej som nyligen gått ut skolan. Hon jobbar i salonge MOC, bra salong! Fast eftersom hon träna på mig satt jag där i över 4 timmar... men det blev bra och det var gratis. Sååå jag borde vell ha lite bilder men det har jag inte... SLUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0