NEEEJ

Var på vocie grejen i kunsan. Trodden att snook skulle spela och missa bounce....Inte kul. Var där med Filippa och Ara men filippa gick inan det sluta. Efter det var slut bestämde jag och Ara att vi skulle gå till discot som var efter. Det var kul att dansa. Jag älskar det. Men inte där dom där jävla pardansar killar som ska gnugga sin kuk emot en kom. Dessutom blev mina bröst populära, händerna gick ner mot rumpan ibland också. Det var nån som såg ut att vara  30 som följde efter oss som kom bakom mig hela tiden ÅÅ FY VAD HAN VAR ÄCKLIG! Men ialle fall vi hade kul när vi var ensamma.


Kommentarer
Postat av: Bettina

Täck dig kvinna annars attackerar dom där satans pubertets offrena! Och tydligen 30 åringar också. usch

2007-08-20 @ 12:31:45
URL: http://stbettina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0