Skolan

Idag börja skolan. Och jag är en smurf, jag har alltid tillhört till de längre men nu e jag kortast typ. Alla har blivit längre än mig till och med Freja. Hon har alltid tittat upp på mig men snart blir det tvärtom. I'm doomed! Jag och Frida var och fiska igår vi får aldrig fisk men det är roligt att umgås. Det är bra att umgås med Frida när man är ledsen för vi skrattar hela tiden och hon får hicka.  Så Frida nu har jag skrivit nått om dig! Jag går ju i nian nu och då tror alla lärare att man vill ta en massa ansvar, så vi fick bli faddrar. fan vad tråkigt det va. Dom går i sexan. Det var två tjejer och två killar. Killarna försökte vara coola och tjejerna gick bakom mig hela tiden och fnittra. Och klantig som jag e snubbla jag i TRAPPAN! Och alla eller dom flesta tror att dom har blivit så jävla gamla nu. Jag mår illa... Efter skolan var vi nestan hela "tjej gänet" eller vad man kan kalla oss i farsta. Jag ,Monika och Ara ska börja Skejta. Jag tänker tvinga simon att lära mig (han har blivit längre än mig också) 
302441-3302441-2image10


Kommentarer
Postat av: Emelit

Haha! Till och med jag är längre än dig! Fast det har jag nog alltid varit...(?) Ses i skolan din lilla korta typ. LOL!

2007-09-04 @ 17:45:16
URL: http://emelitmelon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0