Emelie Min Idol!

image88Nu ska jag skriva om Emelie. Jag ska förklara lite vem hon är och varför hon är min Idol. Hon bor i fagersjö med sin mamma och hennes mammas dumma pojkvän som jag inte tycker om! Hon är en norrlänning  eller som hon säger  Hälsingetjej och ni vet vad det betyder. Hon har en härligt butter röst som hon säger sina buttra kommentarer som jag har skrattat så jag nästa pissar på mig. Hon är blond och älskar det. Hon älskar rosa, gamla brittan och faktiskt tycker att filmer som paris hilton är med i är bra! Hon är kanske lite utav en fjortis och har enligt min smak en fördjävlig musiksmak, men hon Är Så Jävla Sjön! Även vad folk säger så står hon på sig och är sig själv. Hon vet vad hon vill och är målmedveten och inte rädd är görandet! Hon är en trogen vän som ger en bra råd när man behöver dom . Hon kan sätta sig in andras situationer. Hon är min idol för vem vill inte kunna spela en su norrlänsk pappa som har förlorat sin scoter! Jag är så glad att jag har fått lära känna henne och kommer sakna henne sjukt mycket när hon flyttar upp till norrland men hon kommer aldrig att bli av med mig inte! Muhahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha fan va skön!!!

2007-12-16 @ 20:25:36
Postat av: Emelie

Gud vad SNÄLL du är!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-12-16 @ 20:28:09
URL: http://emelislillaliv.blogg.se
Postat av: Emelie

Gud vad SNÄLL du är!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-12-16 @ 20:28:33
URL: http://emelislillaliv.blogg.se
Postat av: Berna

ska hon flytta tillbaka till Norrland?

2007-12-25 @ 23:18:08
Postat av: Emelie

lol

2008-01-06 @ 01:32:15
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0