En natt kvar sen är det jul

Imorgon är det jul. Jag vet att jag borde vara jätte glad och längta efter alla presenter, mat, godis. Men det jag längtar efter mest är mina systrar som är på Irland. Bettina kan inte åka hem och Evelina ska derför vara hemma med hoss henne. Det fattas en som är galen i allt pynt och traditioner och en som är nestan helt tvärt om som vill ha giraffer i julgranen.. Eller vad hon ville ha.... Det är inte allt. Pappa råkade kasta den stora och den lilla granen när vi städade källaren en gång. Så den granen som jag har vuxit upp till är borta och den lilla som vi brukar ha. Kvar har vi en lite skit gran som Bettina har lämmnat kvar här.. Men jag kommer nog ha en bra jul i alle fall Lena kommer

image93image92



Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, hoppas du mår bättre om jag säger GOD JUL till dig! XD

2007-12-23 @ 19:04:02
URL: http://emelislillaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0