Helgen

Jaha denna helg har arit ganska intresant. Jag var med frida på fredagen vi träffade upp Simon och Alex som går i min klass. Rasmus var med dom som jag intre träffat pålänge. Han gick i min klass i sjuan. Han var så snäll att han skrev bajs på min hand.

På lördagen var jag med Fridan, Filippa, Emelie och Bergman (emelie) i stan. Frida och Emelie sov över hoss mig. Vi skulle ha tittat på film hela natten men vi fastna framför den nya skolkatalogen och med en gönkfilm (gossedjuren där nere) På morgonen var Emelie så snäll att hon gav mig ett sår när vi hade kuddkrig på min bajs hand.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, Gud vad kul vi hade! Förlåt för såret!

2007-12-09 @ 23:12:13
URL: http://emelislillaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0