men fuck u

Nu blir jag lite sur här för en viss person säger att jag är irriterad hela tiden men det är inte sant! Vist jag är mycket irrietrad men jag har bra anledningar. En annan viss person är jobbig, skolan är jobbig och en massa andra saker. Jag måste bli av med mina stressigheter på ett nått sätt. Mitt humör hänger på en skör tråd och om amn då börjar spela en massa fjortisteckno eller är tjatig så blir jag irriterad, det hjälper inte heller om man är överbeskyddande, lägger sig i för mycket och att jag är 15. Så då vet alla det. Så om du inte vill att jag ska blir irriterad får du göra dessa saker så går du säker.


image87
  • Inte vara överbeskyddande
  • Inte spela dålig musik högt i min närhet      
  • Inte skrika Inte  prata för högt
  • Inte springa omkring en massa 
  • Inte Tjata
  • Inte provosera mig
  • Inte vara allmänt äcklig
  • Inte seja A men inte B
  • Inte väcka mig kl 12 på natten med ett meningslöst sms
  • Inte VARA SÅ FUCKING JOBBIG
Om du vill vara absolut säker så prata inte med mig ihuvud taget  eller ge mig chocklad innan

Kommentarer
Postat av: evie

...feel the love?

2007-12-13 @ 13:04:23
URL: http://fluffybullet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0