Min tå :(

När jag skulle gå in i kulturhuset och ha min veckliga teater då en kommpis jag nämner inga namn skulle vara rolig och hålla emot dörren så att jag inte komm in. Hahaha vad kul det skulle ha varit om den personen inte släppte dörren helt plötsligt precis när jag tog i som mest. Min tå mår inte så bra nu den är blodig och det ser ut som om nageln har spruckigt. Den skriker och är lesen. Jag var  också ledsen och skrek på golvet ett tag. Sen gick en annan kommpis och hämta ett plåster. Det var min dag... Nu ska jag äta lite godis som jag har kvar sen igår....


image81

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag lider med dig!

2007-12-05 @ 19:12:02
URL: http://emelislillaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0