Sex Pistols

Jag fick idag när jag satt och första advent fika panik och börja gråta. Då kanske ni undrar varför. Som kanske vissa vet så ska sex pistols återförenas. Och dom ska komma till Sverige. Medans andra fans kanske gråter över att dom ska komma till Sverige och har återförenas så gråter jag över vart dom ska vara.
Dom ska spela på peace and love i dalarna. Nu kanske det är låter konstigt men en av dom versta skräckerna jag har är att  åka till dalarna . Jag fick panik över att bara tenka över det. jag viste själv att jag avskyr dalarna men inte att jag skull reagera så här. Men jag har bestämt mig, det är en drömm för mig att se dom och det ska jag. Jag tenker inte låta dom två personerna som står bakom min skräck att fortsätta påverka mitt liv såhär! Dalanrna here I come and I Fucking hate you!

image80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0