MIKA


Jag var på mikas konsertimage69. Det var fan det bästa jag har sätt. Det kom emr och mer överaskingar hela tiden. Det var nån jätte uppblåst kvinnna, ett gående skulett, snö, konfetti, jätteballonger. Han kastade ut trummpinnar och klubbor. Han spelade nya låtar en som han aldrig hade spelat förut. Hav var jätte nerrvös men när alla sjungde med på refrängen som bestog att ett ord blev han jätte glad och hoppade omkring ännu mer. Han förde över all sin energi och lycka över till publiken. Asså jag tyckte vell sådär om han innan men nu älskar jag han. Han är verkligen jätte bra live och han sjunger minst lika bra som på skivan om inte bättre! Jag kommer helt klart se han nesta gång han kommer till Sverige!

 image71image73image72


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0