Miss Latina

Jag har idag suttit i 4 timmar och tittat på när ett gäng med latina tjejer som tränade sin catwalk. HAHAHA det var så jävla tråkigt måste jag seja, dom prata bara spanska så jag fatta inget och dom gjorde fel hela tiden. Fy fan det enda jag gjorde var att sitta och se på och smsa en massa med Nicho! Jag blev tvungen att kasta en massa sms, om det hade kostat pengar så skulle jag inte ha nåra kvar! Jag var också denna helg på öppet hus i Kulturama ,kommer nog söka dit i första hand.. Firade Filippa med att äta en massa snask och titta på film. Vi såg the last legion som sög, superbad som e as rolig. Sen spela vi monopol. Vi hann med ett skins avsnitt och börja på walk the line sen skulle frida hem. jag och filppa såg hela walk the line sen var klockan tre och vi var helt slut :P
image76image77image78

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, vi hade ju grymt (som grisen brukar säga) kul på Kulturama!

Blev föresten anmäld för inlägget som jag skrev... Så de tvingade mig att ta bort det...

2007-11-28 @ 09:28:00
URL: http://emelislillaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0