bajs dag

Jag är helt uttröttad idag phsykist och fysiskt. En sån dag som man bara vill gräva sig ned någonstans.. Man blir lite besviken när man märker att en person är på ett sätt man inte trodde att den var. Det blir veldigt uttröttamde efter fucking 1000 gånger! Men så är det vell för resten av världen också. Life is a bitch..

Jag och Frida har gjort en dokumentär om kottkastare. Den blev ganska bra tycker jag. Kanske sätter upp den... Fåre se


var på dramaten förut lite coolt. Nu har man varit där. Teatern var inte så mycket att hänga i granen (svaret är ja, jag skrev precis det) bättre än hon i så ska det låtea iaf hennes granar e för matchande

eftersom detta inte heller är nått att hänga i granen eftersom inte alla bina e i kupan, eller chips i påsen eller indianer i tipin eller godis i godispåsen eller mat i magen eller mamma med mobil eller spikar under hammaren eller rosor i buketten eller strykandeåtgång hoss petronella eller alla ostbågar hoss filippa eller böcker hoss eveline eller alla kläder hoss bettina OCKEJ nu har jag tappat kontrollen välj själv vad du vill ska stå!

Campus-Vampire Weekend  


blev den rosa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0