förvirrade ungdommar

Nu kanske ni tror me denna rubrik att jag ska skriva om andra irriterande ungdomamar. Men jag ska faktiskt skriva om mig själv. Och Emelie. Vi var i stan idag och bytte mitt piercing smycke. Eftersom inte tunnelbanan går till farsta bytte vi till buss i Gulmarsplan. Vi gick på en buss som ahde en konstig bokstav men kagde inte mer notis i det.

Efter hökarängen började det se konstigt. Och så helt plötsligt såg vi globen närma sig igen. VI HADDE TAGIT FEL BUSS! Och åkte tillbaka till gullmarsplan...... Pinsamt... Det stod till och med ej i tarfik på vår buss när vi åkte tillbaka. Vi är veldigt förvirrade och tillsammans blir det KAOS, PANIK och FÖRVIRRING
Fast det var inte bara vi som bkev lite lurade det satt en anna kille i bussen som såg förvirrad ut.

Det var nått jag ahde tenk att skriva.. hmmm... men jag kommer inte på det nu....


Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHA! Vi är mobbade (då i alla fall) och förrvirade ungdomar!

VAGINA!!!!!!

2008-04-22 @ 00:34:27
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0