Another dream

Jag drömde en sjuk dröm inatt. Och det gick till så här. Jag köpte ett par skor. Det var ett par foppa liknade vita nikes som såklart blev ganska smutsiga på direkten. Jag fick ångest av detta köp. Jag bara uprepa för mig själv "säg att det är en dröm, säg att det är en dröm".  Jag trodde det var på riktigt. Det var hemskt!

Bettina skulle vara räddaren i nöden och skulle köpa dom. Men sen ångra hon sig, som om hon avr ironisk fråb början. Och alla tyckte hon var taskig. Men jag tappa allt helt. Jag började skrika hysteriskt och slå på henne. Men hon bara garva och reta mig. Så det blev bara värre och värre. Jag hota med knivar och slog henne med stekpannor. Men jag kunde inte riktigt skada henne. Så hon fortsatte att reta mig. Tillslut rymmde jag till en gamal man som jag fick sova i källaren och jobba i trädgården. Där började jag vakna och fixa till det hemska i drömmen.
Allt detta hände på vårt landställe.

Kommentarer
Postat av: Bettina

Hahahahahaha

2008-08-18 @ 13:48:06
URL: http://stbettina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0