Första dan

i den nya skolan. Första dan i min förendring i mitt liv som jag verkligen behöver göra. Idag ska jag hela dan påminna mig själv om det. Och det kommer jag att göra tills det sätter sig i mitt huvud. Fan jag behöver verkligen börja träna innan vintern kommer. Jag behöver endorfinerna man får av det. (det heter vell så!?)
Nu ska jag försöka få tag på lena med de fina bena och se om e i topp att komma till skolan eller inte. Fick reda på att jag kommer va där ganska länge idag. Till klockan fyra... Jag kommer ta skolfotto också. Niice det är tvätt dag idag. Så jag har inga kläder plus att mamma blir utan sällskap den första timmen.

Men iaf jag ser fram emot det här kommande året. Jag gör verkligen det. Från och med nu känner jag att jag har mitt liv att se fram emot om jag sägre så. Det kommer bara mera nu. Så många dörrar jag kan gå. Det känns som om jag har världen framför mina fötter.
Bara jag får ett jobb också har jag råd att gå in i nån av dörrarna.
Och Bettina !!!! Jag längtar tills du kommer hem:D:D:D:D Fy fan vad det ska bli sjönt att ha hela familjen sammlad. OCh jag längtar tills att mina syrror ska flytta ut. Då tror jag att jag kommer att kunna ha roligare med dom. Jag är så jävla glad över att ha tre syrror även fast jag ofta hamnar i underläge, blir lite mobbad.... OSV så älskar jag det iaf

Kommentarer
Postat av: Bettina

Ja visst ar det undebart me 3 syrror! Langtar tills ja kmr hem ocksa da ska vi leva loppan!

2008-08-22 @ 13:04:28
URL: http://stbettina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0