konstig rubrik

Ja, idag ska jag prova nått nytt och ha sällskap till skolan med FRIDA!!!!
Fan Vad Kul tycker jag!! Lite lätt roan I know. Men iaf snart ska jag köpa en kamera wohoo. Måste bara får tag i de sista pengarna.
Om inte jag får tag på ett jobb så kommer jag inte ha råd att åka till U.k när jag vill det fuckety. Det e bara och börja jobba på mitt Cv. Jag måste också få mitt shema för att börja söka också.....
Det kommer bli ett snålt år om jag vill resa dit jag vill resa. Men jag HAR inte ätit godis och chocklad på några dagar nu. Det e en bra start till att inte köpa upp sina pengar på det. Lycka till petronella lycka till

Kommentarer
Postat av: Språkpolisen

Din svenska är urusel. Börja med den innan du skriver ditt CV.

2008-08-26 @ 08:39:01
Postat av: Lenameddomfinabena

pfff! "Din svenska är urusel..."

ever heard of dyslexia?



(BAJS PÅ DIG! idjyt!)

2008-08-28 @ 22:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0