Skola snart

Sitter och väntar, ska snart gå till skolan. Är trött... Jag kunde inte sova inatt.
Jag har något att ekänna som jag skämms över lite. Men något har hänt mig som kommer att hända alla.
Jag tycker om.... My Chemicle Romance!!! Fast jag gillar bara skiva black parade. Den är så jävla bra!! Dom har lagt hans underbara röst perfekt tillsammans med musik och text.
Vissa delar påminner mig om the srokes och tillåhmed pink floyd!!
Och varje gång jag hör denna sång börjar jag att gråta. Den är så fin!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du slutar aldrig att förvåna. Den låten är den finaste av dom alla, och den har sångaren skrivit musik till oxå.

<3

2008-09-05 @ 16:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0