Magnus Betnér

Jag såg Han, the one. En av dom människor i världen som jag verkligen tycker gör något riktigt bra i denna värld! Jag älskar det sättet han får ihop komik och politik!

                                                                                                                                                                                                                                            Jag gick omkring med Frida i stan och kollade på kläder och annat. När vi gick förbi waynes cofeé trodde jag att image124det stog två snobbar som drack sitt kaffe. Jag sa ironiskt till frida "Waynes cofffeé" med en snobbig röst. Plötslig bara stelna jag till och såg att det var magnus som stog där. Han hörde vad jag sa och tittade lite roat på mig. Jag sa när vi hade gått förbi att det var han till Frida, hon tittade  bak och mräkte att han tittade efter mig!!!! haha jag blev helt skakig haha

















Kommentarer
Postat av: Anonym

OMAGAAAAAAD!!! fuck uuuuu!

2008-02-08 @ 18:48:23
Postat av: Emelie

Jävla rövhatt!!!!!!!!!!!! Jag vill också se honom!!!!!!!!!!!!! VARFÖR FICK INTE JAG FÖLJA!??!?!!??! LOL!!!! Bitch...! Magnus Betnér!!!!!!!

2008-02-08 @ 22:42:28
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se
Postat av: evie

Haha.

2008-02-09 @ 15:47:59
URL: http://fluffybullet.blogspot.com
Postat av: Bettina

Haha fy sjutton vad roligt! Han kommer säkert dra ett skämt om detta på något uppträdande.

2008-02-11 @ 08:53:22
URL: http://stbettina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0