Min nya vikarie

(måste först tilläga att jag av nån  konstig anledning har tappat en massa hjärnceller saker... Jag blev tvungen att tänka jätte länge för att komma på ordet Vikarie ..... veldigt synd....)

Men iaf det jag tenkte skriva om är min nya vikarie. Han kom in i sina tajta kläder och börja prata. Och det här kanske låter lite konstigt men det såg bara så gay ut. Asså jag tror inte han är gay eller att det är nått fel med det. Men det så bara så fel ut. Han hade en tajt bajden tröja. Han jaa... det såg ut som om han hade försmåkläder med flit.

Saken blev inte bättre när lektionen börja. Vi hade några arobics  liknande övningar i takt med dålig 90 tals musik. Alla kände sig jätte löjliga. Saken blev inte bättre när den super maciga fotbolls coachen som tittade ironiskt på oss. Like konstig situation.
Det var också roligt när han visade att man skulle springa missupfattade folk ha och strecha med sina armar samtidigt som dom sprag. Jag garva veldigt mycket.

Min gympa lärare är sjukskriven för att det är en massa elever som mobbar han.. ganska hemsk och det påverkar våra betyg veldigt mycket...

Lite bilder som jag har tagit kanske ska använda några till intagningen å kulturama. Säg snälla till vilka du tycker är snyggast

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha! ÄLSKAR ALLA BILDER! Men, stuprännan och stubben var skit fina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alltså bild nummer 1 och nummer 4! Ha det bra! :D

2008-02-12 @ 21:50:28
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se
Postat av: Bettina

Den första, den på stubben och båda på Filippa.

2008-02-13 @ 10:21:31
URL: http://stbettina.blogg.se
Postat av: evie

Den första, ta inte den tredje för den ser ut att vara ur fokus. Jag tycker om 7an och den sista på Filippa. Hur många ska du skicka in?

2008-02-13 @ 13:43:20
URL: http://fluffybullet.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja tycker den på stubben, det va snygg o så va d en najsig vinkel :D

2008-02-14 @ 19:28:14
Postat av: Lena

// Lena

2008-02-14 @ 20:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0