Och så var det magen

Jag lider av att jag inte kan gå och lägga mig... Och mamma undrar varför och jag har funderat på det och nu tror jag att jag vet. När jag var liten så grät jag alltid på kvällarna. Jag låg och tenkte på allt hemskt då. Jag gillar inte att vara ensam med mina tankar. Jag är nestan rädd att inte kunna somna. Jag avskyr att inte kunna somna, så jag går och lägger mig när jag är helt slut.
Och så var det magen. Min mage har börjat göra jätte höga ljud när jag är hungrig. Så höga att den som sitter brevid mig hör dom klart och tydligt. Den personen försöker som folk gör i min klass när något pruttar försöker igronera det men jag måste förklara att det är min mage så att awkward kännslan försvinner. Ganska jobbigt....

IDAG KOMMER BETTINA

Här är några mer bilder... Är dom bättre eller.. Filippa tycker det, jag har ingen aning om vilka bilder jag ska välja förutom nån av dom med Filippa

Kommentarer
Postat av: Emelie

Älskar den första och den tredja bilden!!!!

2008-02-15 @ 19:26:39
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0