Vi är bäst

Nu har jag, Lena, Emelie och Monika varit vakna hela natten klockan är 07:08 vi har snackat en massa skit inprinsip fuckety jag vet inte om det är ett ord men det bryr jag mig inte om nu får dom andra skriva gäst inlägg

Lena: jahapp, då var det 07:13 på morgonen och jag vill äta frukost för jag är hungrig, ni vet sådär hungrig som man kan var!

Emelie:  Hej, jag heter Emelie. Jag... Bla, bla, bla! Jag är föresten bäst! Haha! Jag har inte sovit på jätte länge, och jag är nästan hyper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOL! Haha! Stanna i skolan barn! Jag gillar musik. Vad gillar ni? Haha! Snälla, svara!!!!! LOL! Haha! Jag är lite dryg... INTE!

Monika: jag leker den mest normala hära o jag ville bara skriva om en skiskum man i hökis...det var såhär: jag o lena var tvungna å vänta på petro o emelie dära. lena hoppade ner på spåret o jag passade på o ta fina kort a la´"walk the line". sen kom det en gubbe som också ville ta kort på oss (eller åtminstone på lena) det vore helt okej om han inte tagit med SIN kamera o om han inte kommit extra nära mig så att jag backa o sagt" nejmen jag e inte farlig" ....guud asså folket vid midnatt e helt weird! SAVE ME!


lite flumm bilder

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men, det är ju ingen bild på LENA!

2008-02-29 @ 16:47:41
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se
Postat av: Lena

hahahahhahah EXAKT!!

2008-02-29 @ 17:56:33
URL: http://lenameddomfinabena.blogg.se
Postat av: Emelie

Yäääy! Nu finns det!

2008-03-01 @ 00:16:45
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0