Ditten och datten

Jag var och åkte pulka idag! Jag Älskar Att Åka Pulka! Dom som blir för "stora" för det är galningar. För det är så jävala kul. Speciellt när man åker med kompisar

Jag och Frida har kommit överens att vi umgås för mycket. Folk som är i närheten av oss blir rädda. Och när ingen ser oss klockan ett på natten går vi tre steg och skriker weeii när Frida går med mig en bit hem.... Tung hemmlighet jag blev tvungen att få ut den...

image102image101

Det är kul ur folk ahr reagerat när jag har börjat använda sjärnglasögon bilden som visningsbild. Veldigt olika och roliga reaktioner. Haha it's funny
Jag har blivit besatt av ett spel men jag tenker inte skrive det här för då kommer mamma titta upp det oh bli besatt också.. Sånt e lite små jobbigt så här på kvällarna..
 - Ja jag ska få tillbaka det normala dygnet sov grej sak.. Jag är trött borde sova.
Det sista jag har att säga är inga mer chips till mig jag tycker att dom blir bara äckligare och äckligare. I allmänhet alltså.
mummel mummel ewelina har åkt hem....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0