Kärlek

image111Okej Jag Är Kär. Ja Ja,  jag vet att jag är en sucker för musikaler. Vad kan jag säga jag älskar musik. Dom har ändrat beatles låtarna på underbara sätt. Och skådespelarna är så jävla bra. Speciellt han som spelar Jud. Han på bidlen. Han har en sån tyst insivitet" ha man sugs in i hans ögon och sång. Underbar!!! Se den men vänta till bio. Jag ska se den då igen. Jag kan inte hjälpa det. Den här så himmla bra! Det jag gillar bäst är att den inte är perfekt. Den är inte helt välgjord utan några fel alls eller vad man ska kalla det men endå veldigt genom tenkt. Den har karaktär. Och det har inte många filmer nu för tiden. Dom är kopior av varandra. Så den är veldigt orginell också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0