ledigt hela två dagar wei

Jag ska ta ledigt hela två dagar för att åka till Ljusdal med Emelie och se vart hon kommer ifrån. YAAY. Det här ät vad Emelie har planerat

Saken som lever under din säng säger:

Först när vi kommer fram till Ljusdal ska vi gå till minn pappa. Sen kanske vi går och fikar på ett café. Vid 3 eller 4 ska jag klippa mig, så då åker vi till min frisör. Efter det är klart ska jag visa dig "den övre delen" av Ljusdal. Sen hinner vi inget mer den dagen

Saken som lever under din säng säger:

Sen så ska vi på fredagen gå runt i övriga Ljusdal och så tänkte jag att vi kanske ska till min gammla skola. Sen lite mer åt kvällen ska vi äta ute, då kanske någon kompis följer med. Efter det åker vi till Ewelina. Där kommer vi kanske sova en natt oxå, och då blir det på fredagen till Lördagen.

Saken som lever under din säng säger:

På lördagen ska vi till Kajevall. Om vi hittar skjus... Men det tror jag att vi gör! Där ska vi åka madrass och pulka. Vi ska ta med oss fika så vi klarar oss där hela dagen. Och så ska vi försöka klämma in skotern på fredagen föresten. Och på söndag åker vi hem


Kommentarer
Postat av: Emelie

Har du kopierat det jag har har skrivit...:/ Din lilla kort sak! XD Haha, men det är lugnt!

2008-01-15 @ 21:33:14
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se
Postat av: Bettina

Det lät mysigt!

2008-01-16 @ 08:35:39
URL: http://stbettina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0