Arvika

Det var as kul!!! Jag såg några av mina favorit artister!!!!!! The Kooks, Yelle, Håkan Wow! Jag träffa lite personer som jag känner och gick på kollo med.

Lite sad news var att jag träffa en JÄTTE söt kille. Men först fick jag inte tillfället att fråga hans msn och sen träffades vi inte mer... Sad Petro. Han heter christian iaf och han har en jätte söt Idie frilla. När vi såg Interpool (tror jag att dom hette) var han jätte gullig. Först när han märkte att vi var där och ingen riktigt sa hej tittade han bak hela tiden som om han titta på annat. Och sen när vi konektade tittade han bak på mig flera gånger och frågade om jag ville stå framför han. Är inte det gulligt!!!! Det tycker JAG iaf. För han hade stått där mycket längre än mig!! lite ångest där men what to do...

Iaf tillbaka till THE KOOKS!!!! Dom var AS BRA!!!! En av de bäst spelingar jag har sätt. Sångaren som jag tror heter tony hade en otrolig utstrålning. Det var bara så bäst vet inte vad jag mer ska säja om det. Interpool var en uderbar upplevelse. Bandet som jag alldrig hade hört var as bra! Dom hade en sån intesiv konsentrerad utsrålning som fick mig verkligen att bli indragen i musiken. LOVLEY

Och jag ska inte börja och sncka om Yelle SHIIT hon var så jvla bra!!!!! Lite dåligt att jag hade feber och blev utburen från publiken. Bara för att jag hade nån jävla tjej som rövknulla mig. Ja ni hörde rätt. Vissa är lite för desperata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0