Avatar: The Last Airbender

Ja, jag är ganska besatt av den här sierien just nu. Men jag Älskar den! Dom har verkligen VERKLIGEN tenkt igenom allt! Den är jätte detlajrik och dom ändrar fokus. Asså jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Om ni verkligen vill veta varför jag är så besatt av den får ni vell kolla på den. (tvlinks) host

Men iaf det är en manga serie som går på nickeloedon. Den är inte så bra på Svenska så jag ser den på internett.


Jag är nog ganska besatt av den för att jag älskar fantasy och halo!? kolla på det här bilderna!!! Manga är också så jävla kul att Kolla på inte läsa. I like it.. That is all

Kommentarer
Postat av: Evelina

På buyorsell.blogg.se finns det möjligheten att sälja sådant som bara ligger, men som det inte är något fel på. Istället för att sälja dem via en sida där de tar en avgift för att lägga ut din annons, kan du göra det helt GRATIS på buyorsell. Det är också som en lite skattkista, där man kan hitta helt unika godingar;)

Desto fler som ser bloggen, desto fler annonser, desto större chans att hitta något smarrigt som passar just dig!

2008-07-12 @ 13:24:25
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: Petronella

okej det inlägget har inte evelina skrivit hon skulle alldrig skriva smarrigt

2008-07-12 @ 13:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0