byxor + nerrvös = åh no

Ja, Det är sant. Jag har köpt ett par byxor som jag inte vill ha på mig.... Dom e fula... Jag e ledsen. Dom kosta 200kr
Och jag är nerrvös över att åka till festivalen. Varför ska jag inte va det!?!?! Det e min först festival!!

Och nu vill jag säga till er alla REKLAMARE som skriver komentarer på folks bloggare bara för att göra reklam DRA ÅT HELVETTE ni förstör stämingen och är för självklara! I don't LIKE YOU. Och om man ska skriva en komentar på en persons blogg som man inte känner kan man vell skriva nått som verkligen spellar roll. Inte bara ha en fortsatt bra dag. KOM IGEN om ni ska vara iglar på andra för att få mer läsare. Lägg ner lite själv i det i så fall! COME OOON!! GUSH...






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0