försoningen och sak

Jag var hemma hos lippisen och såg försoningen.
Jag hade inte jätte höga förväntningar men den var
 dålig tyckte jag. Som alla andra jävla filmer som
utspelar sig under världskrig sakerna. Ingen jävla
skillnad. Jag är så trött på dom! Fast den hade endå
sina ljusa stunder då jag ville gråta. Och hade sina fina
qutes. Men den saknade något extra.






kan någon snälla förklara detta för mig!?!?!

Lexaeus säger:

tjenare, tänkte bara säga att jag åker till manchester immorn och kommer tillbaka på fredag, så att du inte undrar varför du inte ser mig online :P hare bra

Petronellan säger:

ookejs på nått sätt kändes det som ett standar sak

Lexaeus säger:

jodå, standard affärsresa, inget fancy pansy stuff  :P

Petronellan säger:

jag mena medelandet

Lexaeus säger:

heh

Lexaeus säger:

men men, vi höres

Petronellan säger:

okej...


Kommentarer
Postat av: Bettina

Vem ar den dar Laxeus?



Forsoningen ar en fantastisk film, man kan inte se den som "annu en film fran andra varldskriget" for da har man nog missat poangen med hela filmen, det ar storyn man ska folja och den liknar inte nagon "andra varldskriget film." Nej det ar en ganska orginell story generellt tycker jag.

2008-08-09 @ 11:58:07
URL: http://stbettina.blogg.se/
Postat av: Petronella

men asså jag har sätt flera sånna här filmer som är likadana men på ett sätt är den inte det. jag tyckte nog bara inte om den...



han är en kille från min fd klass

2008-08-09 @ 13:56:22
Postat av: Bettina

Nej man behover inte tycka lika men ja tycker fortfarande att det var pa orattvisa grunder.

2008-08-09 @ 13:58:37
URL: http://stbettina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0