Min Luktande Jobb Dag

Okej Idag Har dagen Varit I luks som bjas. Och jag menar Bokstavligen. En av mitt SUPER DUPER Dementa gäng bajsa på sig och vägra byta. Han är typ den enda som går helt själv och är den mest agrisiva. Så det blev bajslukt hela dan för mig... Han var dessutom på veldigt Veldigt dåligt humör. Hans dementa del var inte så vidare bra häller. Han prata en massa om jobb. Han sa upp sig vid ett tilfälle. Vivvi som skriver för det mesta var iaf på glatt humör men svimma av emot lunch vilket var tråkigt. Och majs hörapparat fungerade inte så hon hörde ingeet. Kalle pratade en massa om spel. (hästar) och jag fick reda på att hjalmar har varit i hela världen. Vilket faktiskt är sant. Han har till och med bott i Usa. Han e cool.
Ja jag tror det var det mesta.... Bajs som sagt Bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0