The dark night



GUD! Det här var den bästa filmen jag har sätt i den här changern!!!!. Den var så rå, ärlig, äcklig och och jaa!!!
Det var inget puttinutt som i spiderman. Den var rak på! Dom lekte med kamera rörelserna som jag älskar i en film. Jag älskar att man kan se vissa utvecklingar (ni får se i filmen) heith ledger var UNDERBAR jag var så rörd när filmen var slut. detta är klart en av mina favoritfilmer nu! Jag e bara helt paff... Christian Bale är såklart underbar i denna film. Han har varit bra enda sen han spela yum yum i mio min mio. Jag hoppas verkligen att det kommer en till film. Och att den är lika genomtenkt som denna. Ni måste bara se den på bio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0