Yestrerday (musik till)

Så jag filmen Howl's Moving Castle och den var underbar. Jag älskar manga filmer som är bra gjorda. Jag Älskar hur dom ritar fram  känslor. Det är inte som de billiga manga serierna som är överdrivna utan här är varje scen ett konstverk. Jag älskar håret som har sitt eget liv för att öka intisiveteten. Det är små detaljer som får mig att älska dessa fimer och denna. Jag såg den engelsk dubbade veriationen. Men den var faktiskt bra. De som var rösterna var skickliga och fick känsla bakom orden. Det är inte så vanligt. Det är inte häller några frölöjligade röster. Det kan hjälpa att det var Chrisitan Bale som var howl.





Iaf en dröm som jag hade inatt var lite konstig. Jag skulle till frida som jag ska idag. Men först skulle jag till stan. Lena skulle med. Och jag mötte henne. Först och fräsmst hade hon nån brun röd färg på håret. Sen hade hon versta bollen längst fram. Hon sa att hon hade permanerat den... I know.... Iaf hon var typ jätte sur för hon var trött. Hon sa jätte taskiga komentarer så då sa jag. Nej! Om du ska vara så här sur går jag hem. För jag vägrar att bli sur! Så jag gick.. Igenom Ica.. Då såg jag att lena stog och grät med en kompis. Hon blev ledsen med sin boll... Stakars Lena...


Kommentarer
Postat av: lena

hahhahahahah stackars lena :(

2008-07-18 @ 13:21:51
URL: http://lenameddomfinabena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0