Check

  • ska till gurkan
  • ska vad med emelie på nån grej i stan.
  • måste ringa filippisen
  • måste sörja över att frida e i usa nu
  • spela black and white som jag börjar bli slitley besatt av
  • sova .. kanske..

Ah juste om någon vill att jag ska göra en över sak på blogggen (mitt är en konstverk om jag får säja själv) så säg bara till för jag tycker det är kul. Och det tar ganska lång tid att göra en om man inte e en expert på photo shop och äger photo shop... Jag har inte nått utav dom....


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kan få göra min sån där grej ovanför bloggen! Jag skulle vilja ha en ny nämligen :) Bara den passar in med bakgrunden :D och den får gärna vara lite större på höjden :P

2008-06-16 @ 17:48:30
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se/
Postat av: Emelie

Okej XD Nu behöver du inte göra någon, eller du får göra en om du vill :) Sorry att jag är jobbig...

2008-06-17 @ 22:11:59
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0