hatar sverige

Jag är så jävla trött på sverige just nu. jag har alltid sagt att det är så jävla bra att vara uppvuxen här men nu börjar jag undra.  Dett känns som om under denna välmålade utsida sverige har byggt upp döljer sig ett odemokratiskt land. Jag vill inte vara här. Jag får bo med orättvisorna varje dag. Börjar tröttna. Och nu har en av mina få utvägar från att inte kunna göra någonting för att jag inte har pengar försvunnit känner jag mig instäng.

lite av detta förklaras bra i mammas blogg


Jag vill bara växa upp så snabbt som möjligt och flytta till england


Kommentarer
Postat av: Bettina

Tror inte England ar sa mycket battre pa det sattet. Formodligen ar det varre.

2008-07-03 @ 22:06:36
URL: http://stbettina.blogg.se/
Postat av: Anonym

förmodligen men jag är bara så besviken

2008-07-06 @ 15:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0