Jag e fan rädd

Nu fick jag höra av min syrra att det har blivit lagligt att staten kan kolla ens mejl och höra av ens samtal utan att man vet om det. Dom kan gå in i ens dator utan att man vet om det. jag tycker att det är skrämmande. Det känns som om Sverige blir mer och mer mindre demokratisk.
Ni kanske inte tar det så allvarligt men jag är faktiskt veldigt veldigt rädd. Det är som en storebror mardrömm. Det får mig att känna att jag itne vill bo kvar i detta land.
Jag förstår inte hur detta kan ha gått igenom utan ett folkomröstning..


Kommentarer
Postat av: freja

kanske det som lät som the grudge xD att nån bah: öööööööööööööööööööööööhnaej...

2008-06-30 @ 11:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0