Mamma är dumm

Jag dömde inatt att jag min mormor och morfar skulle flytta ut ifrån nått kollektiv för gamla. Det skulle stängas ned. Så en massa nära och kära skulle komma och städa ut. Jag blev fast och övergiven i köket. Jag var där HELT ensam bland en massa främlingar. Det var någon som jobba i skarpnäck som tomte i nått tv sammanhang...
Men iaf jag blev tvungen att äta där och allt. Packa ned deras grejer säga till folk vad dom skulle göra. Jag visste inte ens om jag hade packat ned allt. Då RINGER MAMMA OCH SÄGER ATT DOM HAR ÅKT!!!!
Jag är helt ensam i ingenstans och jag måste ta en buss ensam (181) OCH BYTA TILL NÅTT PENDELTÅG!!!! Och så blir hon sur när jag blir det som om jag har gjort nått fel. Hon käde bil och hon vögra vända om och hämta mig. EVIL....

Och inte nog med det. Ett spöke förföljer mig. Två dar i rad har min sterio satt på. RADIO!! Och filippa sa att selene var i hennes rum hela natten. Så runt ett satte den igång. Och när jag satte på den imorse var ingen radio station inne. Men det ar det igår natt. Jag har inte rört den bara stängt av. Och detta har hänt två nätter i rad. jag har inte vågat borsta tänderna i badrummet.

Tufft liv

Kommentarer
Postat av: Emelie

Life Is A Bitch

2008-06-15 @ 15:05:38
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se/
Postat av: lena

fan Nella! sitter här sj i mörkret och blir påmind om alla spök-händleser när ja läste d nu! tack :( haha!

2008-06-15 @ 23:42:20
URL: http://lenameddomfinabena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0