Muhaha

Selene i mitt knö muhaha på dig Filippa. Fy feeen ska till stan idag venne om jag kan det. Halva min nacke gör så jävla ont så jag kan inte röra den. Hatar min fucking rygg. Den är helt paj. Måste börja med sjukgymnastie MAMMA!

Nåja måste till stan iaf. Eller till farstas bibliotek. Jag vill veta fortsättningen på min bok!..... Kanske ska sätta in nått roligt klipp som gör detta inlägg faktiskt intresant.
Ha nej jag skriver det här istället. Några felsteg jag har gjort de senaste dagarna,
Jag råka ringa min lärare magnus när jag skulle ringa scout magnus. Jag fråga han när jag skulle mötas och åka på läger. HEHEHE tår i ögat
Och jag skrev så moget till vad jag trodde var lena "Baaajskorven" och fick det fina svaret "Lena är inte hemma"
HAHAHAHA ÄR INTE DET KUL!?......... Nått lite mer sjukt jag fick reda på att det har stått i tidningen i Engaland om Sverige saken. Men Sverige gör typ ingen stor sak utav det. SJUUKT SÄGER JAG ER SJUUUKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0