Min "födelsedag" imorgon

Imorgon är det min firande dag. Eftersom jag ska åka iväg på en hajk tidigt på min födelsedag firar jag min den dagen innan. Filippa och Frida kommer över på middag. Det ska bli gul kul!!!

va på teatern och scouterna idag det var fina bananer. Cicci min teater pedagog sa att jag var konstig. Och då vet man att det är sant för.. Jaa ... Hennes elever är ganska konstiga så hon e van med sånt. Men jag tar det som en komplimang och det är det också från henne.

På scouterna gjorde vi en veldigt kort film. Jag kanske sätter upp den på youtube om den blir bra får se. Ska klippa ihop den imorgon.

Kommentarer
Postat av: Katja

GRATTIS I EFTERSKOTT :D

2008-03-22 @ 00:09:43
URL: http://Kaatjaa.blogg.se
Postat av: frejis

GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTIIIIIIIIIIIIIIIIS!!!!

2008-03-25 @ 09:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0