MVG

Jag fick mvg på mitt insöknings prov YAAY dessa var bilderna



och jag blir irriterad på mycket men säger inget för det är otrevligt. Tex på att mamma säger så onödiga saker som för nån dag sedan sa hon "tryck inte bort fliken" och då sa jag okej. men hon fortsatte "för jag ska läsa  evelinas uppsats" okej då vet jag det Men det tog inte slut "och jag vill veta vart jag ligger" OCH DETTA HÄNDE TIDIGT PÅ MORGONE SHIT DRA NER PÅ MENINGARNA .. och ja jag inser att jag e lätt iriterad eftersom jag skrev det tidigare i detta inlägg....

Kommentarer
Postat av: evie

haHAHA

2008-03-14 @ 01:11:16
Postat av: Emelie

Varför var jag taskig mot Lena...???????

2008-03-14 @ 13:37:33
URL: http://www.emelieslillaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0