duktig pettro

Nu har jag gjort en total makeover på mitt rum. Trots att jag är på väg att bli sjuk. Det har sätt likadant ut som det gjorde när jag flytta hit. Alltså så såg det ut som en 13 årings rum. Nu ser det ut som mitt rum. Go Petro GO GO.

Har ett Bob Dylan citat i huvudet som vägrar frösvinna "When you got nothing you got nothing to loose"

Saknar min dator... Jag kan inte ladda ner. Så jag ser inte på några nya filmer eller lyssnar på ny musik. Och på Evelinas dator kan man itne titta på youtube klipp. Iaf inte dom som jag vill se. Instängd i denna dator.. Patetiskt I know

Bob Dylan - Like A Rolling Stone 1966

Kommentarer
Postat av: evie

Va? Man kan titta på alla youtube klipp i min dator, vad snackar du om galenpanna?

2008-05-04 @ 19:29:14
URL: http://fluffybullet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0