Jag gillar inte denna dag...

Först så fick jag en tid av Monika när vi skulle börja. Jahapp tenkte jag det var tidigt. Jag drar mig iväg till Ip:n. Lite tomt på vägen. Ringer till Monika och frågar vart hon är. Så ligger hon och sover. Då visar det sig att hon har gett mig fel tid och att jag e en timme förtidig! APA!!!
Sen efter denna idrotts dag drar jag mig iväg till Weekday för att hämta upp mina byxor som jag har lämnat in där. Då visar det sig att dom har bara lagat grejen som bältet ska sitta i. FUCK PÅ DOM!!! Det e bara att lunka dit imorgon igen efter jag har gjort bort mig på teatern!
Men så kom ett litet ljus.
Ett  band som jag radom lagt in på min mp3. Den här låten tycker jag e helt fantastisk


The Ditty Bops - Aluminum Can

Kommentarer
Postat av: evie

Stealing my music I see... Good for you!

2008-05-14 @ 12:18:13
URL: http://fluffybullet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0