Min mamma

Min mamma fyllde 50 år idag
Det var en väldigt känslosam dag. Det kom overaskings besök som bestod av min mormor och morfar, hennes två brossor och två av mina kusiner.
Blev lite tårar redan där. Det var lite annat löst folk också. Mamma fick mycket pengar och presentkort.
Det är nog lite utav en skräck för min henne. Det blir så när man har så lite pengar som hon har.
Jag hade slängt ihop en litet bildspel av en massa bilder på mamma från dotter till den nu mammiga mamman som hon är.
Här är lite bilder från mamma. Jag måste säga att hon var otroligt snygg i sin ungdom



Jag tycker jag ahr den bästa mamma för hon har uppfostrad mig som en idevid. Det har gett mig självständighet och en egen åsikt samt politisk ställning. Jag har färgats av mammas utåtriktiga sätt. Jag har hennes blickar som kan mörda samt henne humör. (stormigt)
Hon är Min Idol Min klippa Min mamma

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kul att din mamma blev så överraskad idag!

2008-05-01 @ 20:34:07
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha! Du är jävligt lik din mamma på den 8:de bilden!

2008-05-04 @ 18:07:41
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0