Only the truth

Sitter här ensam hemma och lyssnar på The Last SHadow Puppets. SÅ JÄVLA BRA SKIVA älskar den. Köpte den för några veckor sedan. Så detta kanske låter lite konstgigt men jag har inte lyssnat på hela skiva. I know. Men om jag stressar mig igenom en skiva kan den bli försörd för mig.
När jag lyssnar på musik i olika episoder av mitt liv så får jag den känslan. Så om jag stressar mig igenom denna skiva kommer jag bli stressad när jag lyssnar på den. Konstigt men såre med mig. Och jag tror inte jag är den enda i världen.
Om ni har skivan nr 4 gör mig helt galen

Asså dom låter typ likadant och ser nestan likadana ut helt sjukt 

ALEX E HETAST host


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0