Saker att göra

Jag ska jobba tänkte jag skriva för filippa pratar med sin lärare om jobb på telefon. Men jag tenkte skriva Jag åker iväg i helgen till landet. EXCITED! Har en massa jobb som jag ska fixa. Rivna ner resten av "skalet" i vårt såvrum. Måla om ett annat rum och fixa där inne. Sen ska jag bygga en hylla. Kanske två. Klippa runt tallen i gräset så kanske den växer snabbare. kanske gräva ut en rabatt jag planerar att göra. Ränsa rabatter. Kanske fylla på vår biluppart med nytt grus. Ta bort ett förstöt försök till en liten damm.

hmm jag tror det är allt. FÖRUTOM ATT JAG SKA FÅ EN NY DATOR!
 
Om nån av någon anledning vill nå mig kan ni ringa mig på mobben BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0