Snart sommarlov!!

Snart är det sommar lov YEAAS! jag slipper den där fucking kvickentorpsskolan!!! PEOPEOPEO!!!
Gud vad jag längtar....  Nästa vecka e bra då går jag bara måndag tisdag sen blir det ledigt för mig sen går jag måndag tisdag igen avslutning på onsdag och sedan sommarlov!!! PEOPEOPEO!!!

(peo i det där sommarlovs programet som gick för flera år sedan. Ni kommer ihåg. Dom var i rymden och hette typ henry glenn och peo sen var det två tjejer mira om jag ine har fel och någon annan. Men iaf så brukade Peo säje PEOPEOPEO och gjorde peace märke med fingrarna och det är det som jag vill få fram i min text TACKAR!)

nu ska jag bada med filippa och frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0