tomorroooo

Idag är jag ällmänt trött på alla! Såere! Men iaf imorgon ska jag sova över hoss Filippan det ska bli kul. Träffar inte henne så mycket nu för tiden. Förlåt Frida att jag inte åkte till henne nu idag fredag men jag orkade inte.
Fick MVG  på engelska nationella!. YAY sjönt med den bekrfätelsen. Kämpat nu i många år med min fucking dyslexi.
Det slog mig idag på riktigt att jag ska börja gymnasiumet... Fick lite panik/gladhet SLIPPER KVICKEN JIIPUUU

Längtar sjukt mycket till sommaren nu
WWW.Landet.Läger.Luffa.Nu nu var jag lite förnulig hehe

Åh lite Ps. ska börja med lite topp listor hade jag tenkt för att fördriva tiden. Försökeer sätta ihop top 5 i magkänslan för petro lista.. går dåligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0