Va?

Vem är det som sa den dä konstiga komentaren? Vem är det här :

Postat av: no hablo español haru tagit bort allt ditt dumdristige drammel!?!?

ska jag fortsätta flumm skriva? Okej.... Jag mår skit illa just nu har nog ätit för mycket frukost av nån konstig andledning. Hur kan man äta för mycket när man har ätit två små små små bagetter? I dont se the meaning of the illa mående alls...
Men iaf jag är glad endå och längtar till på måndag!! Hade en kick ass helg även fast jag inte gjorde mycket.
Jag funderar på att ringa upp nått farsta barn och ta en promenix för att känna mifglite mer fresh.
Jag funderar fortfarande över om jag ska köpa en system kamera eller en video kamera. Jag skulle nog kunna låna av skolan ifall jag vill filma. Jag tror jag ska se efter en liten systemkamera det finns sådanna nu för tiden.
          Dessa  mordenra tider är underbara tenk vad på alla saker man kan köpa. Mina händer luktar makrill. Det är veldigt äckligt. Damn the macka that I put it on!. DAMN IT!

Oh ja, jag petronella ska se dom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0