Alex Turner

Konserten med last shadow puppets var den BÄSTA konserten jag någonsin har varit på! Dom hade sån energi på sen!!! Alex turner var så JÄVLA BRA! V stannade kvar efter, mest för att vi inte ville hem och det stog en jätte söt kille där som också väntade. Vi trodde inte att don skulle komma ut ännu mer att dom skulle komma fram till oss alla som stod där. MEN DET GJORDE DOM!!!! Mest till alex så klart. Han blev upptryckt mot bilen.  stakarn.....
Men jag fick i alla fall min dröm i uppfyllelse. Jag fick säga till han att jag älskar hans musik. Fast det var på ett veldigt groupie kind of way. Sätter upp bilder sen.




det här var en gullig song. cool röst tycker jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0