Spelning

Jag är så less på att blogga... men Iaf jag var på spelning i cafe 44. Det var fyra electro band som spela. Gustav spelad lite i ett utav dom. Han var bäst så klart, jag höll precis på att göra en smilie. Så lågt har jag sjunkit i detta. Kanske borde få upp mitt intresse. Detta påminde mig faktiskt om allt flumm jag brukade skriva. Men jag venne jag har roligt på andra sätt än att blogga...... Jag gör som jag vill!. Nej nu ska jag börja skriva igen alla
PETRO IS BACK!
Men tillbaka till spelningen det var röj och svettigt. Nestan lika svettigt som arctic monkeys. KUL KUL

ahr jag sett nån bra film på sistone hmm. JA juste jag har änkligen sett silent of the lambs!!! Jag skämmdes så över att inte ha sett den. Vad jag tyckte... Jag tyckte den var över skattat. Det var inget WOOOW för mig där inte. Om någon läser det här glöm inte bort att det morgon när jag skriver idag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, äntligen någon som oxå tycker den filmen inte var något speciellt! :D Fan, alla andra säger att de blev skit rädda när de såg den xD Hehe...

2008-10-13 @ 22:58:33
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0